Mutiara Hati

Sunday, August 16, 2009

Aku Rindukan Ramadhan Al Mubarak

Salam,

Alhamdulillah, hanya beberapa hari saja lagi kita umat islam akan menyambut Ramadhan Al Mubarak. Rasa rindu sangat dengan ketibaan Ramadhan pada kali ini. Tidak sabar untuk aku bertemu dengan Ramadhan. Semoga Allah SWT panjangkan umur aku dan dapatlah aku menyambut Ramadhan, semoga Ramadhan kali ini akan lebih bermakna buat diri aku dan kita semua. Di kesempatan ini izinkan aku untuk mengucapkan "Selamat Berpuasa" buat seluruh umat islam dimana jua anda berada. Jadikanlah Ramadhan pada tahun ini lebih baik daripada yang sebelumnya. Semoga Allah SWT kurniakan kita dengan kesihatan yang baik supaya kita dapat beribadat dengan penuh khusyuk dan tawaduk. Semoga amal soleh kita diterima oleh Allah SWT. Insyaallah. Amin



Wassalam

0 comments: